Jun bersejarah…

7 06 2010

Salam..

Lame sudah aku tak update blog neh..Maklum la kan, sibuk sket la sejak kebelakangan neh. Banyak sungguh kerja nak kena buat. Daripada kerja yang memang aku nak kena buat, sampai la keje yang aku xpatot buat pun aku buat jugak. Nak buat macamana, nama pun mencari rezeki yang halal, hadapkan aje la…

Macam biasa, bila weekend je aku balik kampung la, jumpe mak ayah. Rindu la katekan. Cuma this week, agak berbeza sket. Minggu ni mak aku menyambut hari kelahiran beliau yang ke-?? :p rahsia.. Mak aku muda lagi okek! hehe.. So kitorang adik beradik ade la plan nak buat makan2 sket..Sebelum2 ni, just makan kat luar jek. This time nak buat barbeku.

Anak buah aku sorang pon ade lahir bulan Jun jugak, so buat sekali jek. Hari sabtu malam majlis tu kitorang nak buat. Buat kecil-kecilan jek. Just between family and beberapa kenalan rapat akak aku. Sabtu tu, aku bersama akak aku menyediakanlah barang2 yang sepatut nya. Aku mencuci ayam dan memerapkan ayam tersebut. Abg aku yang membeli ayam terbabit. Semua wing, senang citer. Sape tak makan wing, xyah makan..huahua..

Majlis tu takde la besar mane, tp meriah. Siap ade sesi karaoke lagi tu..hehe.. Aku nak je upload sume gambar, tp macam akan memakan masa yang lama jugak kan. So kat bawah ni aku just letakkan pic kek je la eh..hepi! xD

Love shape cake! (Love u mom!)

Actions

Information

Leave a Reply

